Als u een bedrijf of organisatie heeft bent u altijd gericht op de klant. U wilt natuurlijk dat de klant tevreden is en krijgt waar hij of zij om heeft gevraagd. Iets wat hier veel invloed op heeft is communicatie. U wilt een klant graag te woord staan wanneer er iets aan de hand is, zodat u een mogelijk probleem op kunt lossen of een klant kunt adviseren over iets. Heeft u zelf niet de mogelijkheid om altijd beschikbaar te zijn voor de telefoon? Dan kunt u gebruik maken van de antwoord service van Secretaria.
Hoe werkt het?
Secretaria is een bedrijf wat voor u de telefoon op kan nemen wanneer u dit zelf niet kunt. Het personeel van Secretaria zal zeer goed getraind worden en alles over uw bedrijf en producten of diensten leren. Dit zodat de klant niet eens zal merken dat hij of zij niet met een van uw medewerkers spreekt. Uw telefoonnummer blijft hetzelfde. Wanneer u niet opneemt wordt de lijn doorgeschakeld naar Secretaria. Ideaal dus.
Interesse?
Wilt u meer informatie of wilt u direct deze dienst van Secretaria? Ga dan naar de website voor alle informatie en om in contact te komen voor het maken van afspraken.